13 Ocak 2007

Zbrush ile boyama yapmak konusunda ne kadar eksik olduğumu, bu fili boyarken anladım. Ve eksiğimi kapatmak için epey de adım attım. Örneğin "Image Plane" nesnesinin kullanımı hakkında hiç bir bilgim yoktu. Bir iki video indirip izledim ve bir şeyler kaptım. Netten indirdiğim fil resimlerinin çeşitli bölümlerinden doku alıp bunları Photoshop'ta benzer renk paletlerine oturtmak da ilk kez yaptığım bir işlemdi. Bu sayede Photoshop'daki araçlardan hiç kullanmadığım birini daha öğrenmiş oldum. Kaplama henüz yetersiz ve kabartı kaplaması olarak da aynı renk kaplamasını kullandım. Biraz daha çalışayım, daha iyi bir sonuca ulaşırım herhalde.


Share/Bookmark

2 yorum var:

Adsız dedi ki...

hızla gerçekçi olmaya başlamış,iyi gidiyor

Adsız dedi ki...

Arkadaşım birde şurdan bunu izledim şöyle bir derse baktım şunu anladım dirken linklerini versende bizlerde site ziyaretçilerin olarak yararlansak .