9 Ağustos 2007

Sona Doğru


Son rötuşlar...


Share/Bookmark

7 yorum var:

Adsız dedi ki...

adam biraz büyük sanki.

Barış dedi ki...

Bu çalışma bir karikatür eysean. O yüzden vapur boydan kısaltılıp biraz da genişletilerek, yelkenli tekne de deforme edilerek karikatürize edildi. Konunun odak noktası olan adamın yelkene üflemesinin öne çıkarılabilmesi için de karikatür yöntemlerinden birini kullandım ve büyüttüm. Haa, bu arada yeterince dikkat çeksin diye varilleri de büyüttüm.
Karikatürde anlatmak istediğimi anlatabildim mi merak ediyorum.
Sence burada ne anlatılıyor?
(O bayrakların hepsinin üstünde semboller var ve yeri olmadığı için buraya alırken sildim onları)

Adsız dedi ki...

hei, anladım şimdi ama öflemek yetmez, poyraz gibi birşey lazım :)

Barış dedi ki...

Beyhude üflüyor zaten :)

Barış dedi ki...

Hatta bence poyraz var da, yakıtı bitmiş geminin gölgesinden kurtulsa rüzgarın etki alanına girecek. Ama üfleyen nereden bilsin?

Adsız dedi ki...

Silme bence sembolleri.Belki beyhude üfleyenler vardır da aramızda mesajı doğru alırlar.Birileri üstüne alınsın. Poyrazla yol almak daha keyifli gibi geldi bana.

Adsız dedi ki...

Abi bir ara da Şahin araba yapıyorum demiştin bitmedi mi daha o?