5 Aralık 2005

Ilık Günler

Hava ne güzel gidiyor... Geçen birkaç yılı hatırlıyorum da, bu tarihlerde soğuktan donuyordum. Annem telefonda küresel ısınmadan bahsetti. Kars da sıcakmış. Hava ısınıyor, kuzey kutuptaki buzullar çözülüyor, serseri mayın gibi okyanuslarda dolaşıyor, güneye iniyor, iklimleri etkiliyor. Hassas dengeler üzerine kurulu doğa işleyişi tehdit altında. Kyoto Sözleşmesi'ni imzalamayan Yankilere mi kızalım? Yankiler hala orada olduğu için kendimize mi kızalım?

LPG işim başladı nihayet. Tecrübesizliğimi nasıl aşacağım konusu beni kara kara düşündürüyor. Yarın sabah kazan kontrolleri de başlıyor. Basın toplantısı yapacağız Belediye'de. Kara, isli ve dumanlı bir kazanı andıran bu şehrin kara kazanlarını kontrol edip onay vereceğiz. Ne iş ama... Ben de "Ne iş olsa yaparım" konseptine gark oldum. Bir dönüşüm bu. Kontrollü olmak gerek. Baksana, güzel bir motosiklet edinme planları yapıyorum. Ne kadarı ihtiyaç, ne kadarı kışkırtılmış tüketicilik? İhtiyaç kısmı konusunda sağlam deliller var ama "güzel" olması kısmı biraz karışık.

3Dniz, hayalet gemiye döndü. Kendi kendine dolanıp duruyor. Ne gariptir ki her gün yeni üyeler kazanıyor. Artık üyeleri yeni girişimler konusunda haberdar edilecek bir veritabanı olarak görmeye başladım. 3Dniz'de denediğim Mambowiki bileşeni MediaWiki'nin ta kendisi. Kusursuz çalışıyor. Dostum Emin ve ben artık bir wiki girişimi, bir blog girişimi ve girişin-içerik eklemenin serbest olduğu, sadece haberlerden ibaret bir 3Dniz düşünüyoruz. Çok parlak görünüyor bu fikir.


Share/Bookmark

0 yorum var: