3 Aralık 2005

Nihayet biraz farklı bir gün

Kalorifer kontrolü için Oda'ya fotoğraf vermeye gittim. Murat'ı gördüm orada. "Hadi gidiyoruz" dedi. Tugay'a gittik. Denetlemeleri varmış. Isıtma sistemlerindeki yalıtım konusunda Murat'ın tolkşovvari sunumunu izledim. Tezkereden beridir görmediğim askeri bölgenin ilginç atmosferi etkileyiciydi. Her tarafın tertemiz olduğu, her şeyin kurallara bağlı olduğu bu devasa disiplin alanından etkilenmemek olanaksız. Kalorifer kazanları ve ısıtma sistemlerinden hiç anlamıyorum. Bir mühendis olarak rezil olmamak için çaktırmamaya çalıştım :) Artık kontrollere Murat'la gidip öğreneceğim.

Akşam Engin Günaydın'ın gösterisine gittik. Zeki olmamasını ana tema yaptığı bu gösteri ilginçti. İlk yarısında epey güldüm. Salon tamamen doluydu ve sanrım çoğunluk "verdikleri para" açısından kaygı içindeydi. Hayat ticaretse karlı bir iş değildi bu oyun onlar için.

Genel ve özel gariplikler oluyor. Komplo toerilerine fazla mı takıyorum kafamı?


Share/Bookmark

0 yorum var: