27 Mayıs 2006

Sıcak!

Ey koca mavi bilye... Kuzey yarıküreyi yine güneşe odakladın. Her yıl ilkmiş gibi sıcağa şaşıp kalıyorum. Yine havada kaynayan zift sıcaklığı. Etin-kemiğin zavallı karışımı olan vücudum kendi sıcaklığını korumak için kendini paralıyor. Bitkin düşürüyor beni. Genlerim atalarımın püfür püfür, yüksek rakımlı mekânlarını arıyor sanki. Bana daha kuzeyi işaret ediyor. Az kaldı, çok geçmeden oralarda olacağım.

"Sevgili Günlük" alınmasın, saklıyor falan değilim. Geçen haftaki gelişmeleri yazacağım elbet... Odakların odağı Beyoğlu'daydım geçen hafta. Taksim-Tünel arasında girilmedik ara sokak bırakmadım. Türkiye'nin zamansal ve mekânsal özeti gibi geliyor oralar bana. Nicedir görmediklerimi gördüm, manevi yanımı yumuşatıcıya yatırdım. Ütopyalarımın seviml taşıtı tren beni Ankara'ya götürdü sonra. Ardından kısa bir yolculukla Eskişehir. Sevgili Öykü kılavuz oldu, bir sanatçının elinde bir şehir nasıl şekillenir, gördüm. Demek ki böyle şeyler de yapacağız.

Modo 201 çıktı nihayet!!! Altı aydır yeni modellemelerimi, renk ve kabartı kaplamalarımı şimdiye erteliyordum. 3Dniz'e haber yaptım hemen. Ardından da edinmenin yollarını aramaya başladım. Luxology'de "try 201" butonunu tıklayınca "coming soon" diye çok beklersin mealli bir ibare karşılıyor insanı. Çareler tükenmez. Tam da tahmin ettiğim gibi Rus kardeşlerim ellerini çabuk tutmuş, Modo 201'in indirme linkini ilan etmişler. Hem de Luxology'nin resmi sitesinde bir klasörden! Lisans dosyası imal edip eklemeyi de unutmamış becerikli Slav kardeşlerim. İndirdim ve kurdum. Önümüzdeki onbeş gün Modo 201 başında sabahlayacağım artık. Afrodit modeline devam edebilirim artık.


Share/Bookmark

0 yorum var: