28 Eylül 2005

Birkaç Gün Aradan Sonra

Gözümü acıtıncaya kadar bina görselleştirmeyle uğraştım. Birini bitirdim. Diğerini de yarın bitirebilsem bari. Yarın sabah Doğalgaz Tesisat kursu başlıyor. Sertifikalara sertifika ekleyelim...

Bekir Usta aradı. Aradan seçebildiğim birkaç kelimeye göre; söylediğim gibi, TSE görevlileri gelmiş ve eksiklikleri tamamlamasını istemişler. O kadar inanmıştı ki formalite icabı gelip bir şeye bakmadan gideceklerine... Neyse, her şeyi yaptırmış. Yılan hikayesi birkaç gün daha devam edecek. Kim bilir görevliler bir daha ne zaman gelecek? Cumartesi günü de rakı içmeye çağırdı. Ne iş dedim kendi kendime. Acaba herkesi rakı masasında bir şeylere ikna etmeyi düşündüğü gibi beni de bir şeye mi ikna etmeye kalkacak?

Necati gelmişti dün akşam. Bugün öğlen yolcu ettim. Yıldız'ın bir yerleri ağrıyor. Yalanırken bağırıyor. Çok ilginç oluyor. Çok kilo aldım, spor mpor lazım... Hadi iyi geceler günlük...


Share/Bookmark

0 yorum var: