15 Eylül 2005

İyiler ve Kötüler...

Sevgili Günlük...

Ne kadar komik oluyor bu hitap...

Dün gece www.mengutay.com adlı bir site satın aldım. Bu siteyi mambo adlı harika php uygulamasını kullanarak yapmaya karar verdim. Hem gelişmiş özellikleri var, hem XML destekli, hem modül ve tema oluşturmak daha kolay ve kapsamlı. Edindiğim tecrübeyle 3Dniz'i yeniden inşa edeceğim.

Bu konuda çalışırken LPG dönüşümü yapan Bekir Usta aradı. Beni artık ümitsizliğe sürükleyen TSE tescil sürecinin çözüldüğünü söyledi. Başvuruyu yapmak üzere TSE'ye gittik. Yine yol boyunca makinalı tüfek gibi ve dilini-dudaklarını kullanmadan konuştu. Arada birkaç kelimeyi anladığım oluyordu ama. Otomatik vitesli Mazda'yı yine deli gibi sürdü. Gaz-fren, ne kadar kolay. TSE'ye gittik ve işlerimiz hiç tahmin etmediğim şekilde, onbeş dakikada bitti.

Devrim'e uğradım. Sabah, geçen hafta bahçemden kaybolan mikro yavru kediyi görmüş. Ağzı yüzü yara içindeymiş. Dokunamadığı için bahçeye getirememiş. Gidip söylediği yerde aradım, bulamadım. Cebimde pek para yok ama veterinere götürecektim bulsaydım.

Traş oldum bugün. Traş olunca çehrem çok değişiyor. Çok bakımsız görünen yüzüm çok iyi bir hale geliyor. Bir de sabah şuna dikkat ettim; kalkınca yüzümü yıkamadan önce göz altlarım hafiften torba gibi görünüyor. Yüzümü yıkayıp kurulayınca kayboluyor. Beyazlarım da çoğalıyor mu ne? Aslında bazen azalıyormuş gibi bile geliyor. Saçlarım da uzadı biraz. Eskiden daha fazla uzamasını önemsemezdim. Arkadaşlar "papaz gibi olmuşsun" derlerdi. Bu hiç hoşuma gitmezdi ve hemen kestirirdim. Papazların hep kabarık, gür, dağınık saçları mı var ki? Filmlerde hiç öyle olmuyor halbuki.

Birşeyler daha yapmalıyım. Hayat iz bırakmadan akıp geçiyor. Kent ve Sanat adlı iptidai kültür-sanat bülteninde yazı yazacağım. Artık bu konudaki görüşmeyi yapsam iyi olacak. Seramik çamurum da öyle duruyor. Gerçi ısmarladığım aletler gelince yapsam daha iyi olacak ama, beklettikçe suçluluk duyuyorum. Kitabın da yarısına yaklaştım. Sürükleyici. Bitsin istemiyorum.

Yaşar abilerden kaç gündür ses yok. İşi batırdılar gibime geliyor. Mozayikleri internet müzayedesi ile satmaya çabalamaları bana biraz bunu düşündürdü. Umarım üretime geçerler. İlkel simit makinasına çok emek harcadılar/harcadık.

Kira günü de gelmiş. Yarın vermeyeceğim. Zaten kirayı verince geriye pek para kalmıyor. LPG kontrollerine başlarsam belki şu ankinden daha iyi durumda olacağım. Biraz kitap alabileyim, arada bir sinemaya gidebileyim, zorunlu ihtiyaçlarım karşılansın yeter. Almayı kafama koyduğum güncel bilgisayarı nasıl alacağım kim bilir. Gün doğmadan neler doğar...


Share/Bookmark

0 yorum var: